شهرکرد؛

گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری

سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گشایش یافت.

گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری صبح امروز یکشنبه 4 مهرماه در آیینی با حضور علی اصفر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر مسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و مسئولان استانی در شهرکرد گشایش یافت. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نمایشگاه با 165 غرفه تا جمعه آینده 9 مهرماه جاری به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در میدان دفاع مقدس شهرکرد برپاست گفت: علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 9 تا 12 و 15:30 تا 20:30 از این نمایشگاه دیدن کنند.

جواد کارگران افزود: در این نمایشگاه 46 هزار و 171 عنوان کتاب با موضوعات دینی، ادبیات، شعر، رمان، داستان، علوم اجتماعی، فرهنگ‌نامه، هنر، معماری و کمک درسی عرضه شده است.

وی اضافه کرد: محصولات یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با 30 درصد تخفیف ارائه می شود و همزمان با برپایی این نمایشگاه، 7 کتابفروشی در شهرکرد نیز کتاب های خود را با تخفیف 30 درصدی عرضه می کنند.

کارگران اشاره به حضور 420 ناشر کشوری، استانی و نمایندگی‌ موسسات آموزش عالی در این نمایشگاه ادامه داد: حضور ناشران در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته 3 درصد رشد دارد.

به گفته وی؛ جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان کشوری، رونمایی از کتاب های چاپ شده استان در سالجاری، برپایی غرفه دفاع مقدس، دعوت از هنرمندان کشوری، برپایی ایستگاه نقاشی، شب های شعر و نقد کتاب، و معرفی و تجلیل از مفاخر استان از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار