کولیوند مطرح کرد؛

حضور 3بالگرد و 60 آمبولانس در مانور ملی پدافند پرتویی در سایت نطنز

سرپرست اورژانس کشور گفت: امروز بزرگترین رزمایش پرتویی کشور در منطقه عمومی مجتمع شهید احمدی با حضور 3بالگرد و 60 آمبولانس کلید خورد.

حضور 3بالگرد و 60 آمبولانس در مانور ملی پدافند پرتویی در سایت نطنز
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، امروز صبح (یکشنبه ۴مهرماه) بزرگترین رزمایش پرتویی کشور در منطقه عمومی مجتمع شهیداحمدی روشن کلید خورد.

کولیوند سرپرست اورژانس کشور گفت: دراین رزمایش که با محوریت قرارگاه تاکتیکی پدافند پرتویی کاشان انجام خواهدشد، 9کارگروه که قبلا و درسطوح کلان برنامه ریزی ها و آموزشها و هماهنگی آنها صورت گرفته است، فعال خواهند شد.

وی افزود:  از جمله کارگروههای مهم در این مانور (کارگروه انتقال و درمان و آموزش قرارگاه تاکتیکی) می باشد.

سرپرست اورژانس کشور بیان کرد: این کارگروه که متشکل ازمجمومه پرسنل ولجستیک در دانشگاه علوم پزشکی (EMSیا اورژانس115 و بیمارستانها) می باشد، وظیفه انتقال مصدومان پرتوی-شیمیایی از محل حادثه(توسط پرسنل پیش بیمارستانی) به بیمارستانها را دارد.

کولیوند تصریح کرد: در این رزمایش ملی و اختصاصا این کارگروه در کنارکاشان ،قم و اصفهان نیز به عنوان شهرهای معین به طور فعال حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در این کارگروه علاوه بر3بالگرد قریب به 60 آمبولانس- 3اتوبوس آمبولانس و بیش از200نفر پرسنل فوریت پزشکی درحوزه پیش بیمارستانی مداخله خواهند داشت .
 
سرپرست اورژانس کشور افزود: در این رزمایش حدود 58مصدوم فرضی با درجات مختلف آسیب و آلودگی پرتویی و شیمیایی وجود دارد.

کولیوند مطرح کرد: دراین رزمایش که با محوریت قرارگاه تاکتیکی پدافند پرتویی کاشان انجام خواهدشد، 9کارگروه که قبلا و در سطوح کلان برنامه ریزیها و هماهنگی آنهاصورت گرفته است، فعال خواهندشد.

سرپرست اورژانس کشور گفت: از جمله کارگروههای مهم دراین مانور(کارگروه انتقال و درمان و آموزش قرارگاه تاکتیکی) و لجستیک در دانشگاه علوم پزشکی (EMSیا اورژانس115 و بیمارستانها) می باشد، وظیفه انتقال مصدومان پرتوی-شیمیایی از محل حادثه(توسط پرسنل پیش بیمارستانی) به بیمارستانها را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار