همدان؛

ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در همه کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عاطفه زارعی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری «نشست کتابخوان ویژه دفاع مقدس» در این هفته خبر داد و اظهار کرد: این نشست در شهرستان اسدآباد با محوریت معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام کتابخانه‌ها نمایشگاه کتاب در حوزه دفاع مقدس را در این هفته برگزار کرده‌ایم، گفت: در این راستا کتاب‌هایی که در قفسه موجود است و در رابطه با دفاع مقدس نوشته شده، بیرون آورده و در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی همدان، افزود: ویژه برنامه‌های دفاع مقدس را در کتابخانه‌های عمومی استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در اکثر کتابخانه‌های استان بخش ویژه دفاع مقدس را داریم، گفت: بخش ویژه دفاع مقدس شامل قفسه‌ای است که به صورت مجزا کتاب‌های دفاع مقدس در آن جانمایی شده است.

زارعی با اشاره به برنامه عطرافشانی گلزار شهدا در تمامی شهرستان‌ها، از برگزاری جام ولایت ویژه کارکنان آقا در اداره‌کل کتابخانه‌های استان خبر داد و افزود: این برنامه در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای در تمام کتابخانه‎ها با موضوع کتاب‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در بحث معرفی کتاب‌های دفاع مقدس از چند قشر دعوت می‌کنیم که از آن جمله افراد مشهور و ذی‌نفوذ در افکار مردم به منظور معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه در این نشست‌ها از جوانان و نوجوانانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند اما کتاب‌های حوزه دفاع مقدس را مطالعه کرده و با فرهنگ و وقایع جبه‌ها آگاهند، در راستای معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد، گفت: از بازماندگان دفاع مقدس از جمله آزادگان و ایثارگران در نشست‌ها دعوت می‎کنیم.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس را در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مهم دانست.

انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.