همدان؛

برپایی نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان همدان

سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان  گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط، برای سومین دوره با نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک میزبان فعالان عرضه اقتصادی استان همدان هستیم.

حسین الماسی با اشاره به اینکه در این دوره از نمایشگاه که با همکاری مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان برگزار می‌شود اظهار داشت:  ۸۵ واحد در این نمایشگاه مشارکت کردند.

وی ابراز کرد: شاهد سرعت در مسیر جهانی‌شدن بازارها هستیم و دوره تولید محوری جایگاه خود را به مشتری محوری تحویل داده است.

الماسی ادامه داد:  تولیدکنندگان صنعتی  باهدف استفاده اثربخش از امکانات و جلوگیری از هدر رفت منابع  موجب ایجاد تغییر در ساختارهای صنعتی که یکی از مشخصات بارز آن ترویج بیش‌ازپیش صنایع کوچک و متوسط است، روی آورده‌اند و نیاز به این بخش را بیش‌ازپیش نمایان کرده است.

الماسی به فعالیت های ارائه شده  در نمایشگاه  اشاره کرد وادامه داد: مصنوعات چرم -  پوشاک – فلزی – سلولزی – نساجی – کانی‌های غیرفلزی – پلیمر – ماشین‌آلات صنایع غذایی – قطعات الکترونیک خودرو – فرآوردهای نفتی – قطعات لاستیک – مواد شیمایی از جمله  این فعالیت ها در این نمایشگاه است.

گفتنی است، ساعت بازدید نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۰ و از 5مهر ماه تا 9 مهر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.