فلاح زاده: تیم ملی ایران لایق حضور بر قله افتخار فوتسال جهان است

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: ملی پوشان فوتسال می توانند نیمه پایانی جاودانه شدن در تاریخ این رشته را با موفقیت پشت سر بگذارند.

رضا فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی کلمبیا و تحقق رویای 24 ساله این رشته، بیان کرد: در ابتدا این اتفاق ویژه را به جامعه فوتسال تبریک می گویم، ضمن این که باید به کادرفنی با دانش تیم ملی و بازیکنان لایق آن، خدا قوت گفت و از آن ها به دلیل راهیابی به جمع چهار تیم نهایی رقابت های جهانی تشکر کرد.

وی افزود: با توجه به امکانات محدودی که پیش از شروع رقابت های جهانی کلمبیا در اختیار تیم ملی قرار گرفت و حق هایی که همیشه از ملی پوشان فوتسال کشورمان تضییع شده، نتایج ایران در جام جهانی از نظر اهالی فوتسال جای تحسین دارد. به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی می گویم دعای تمام مردم ایران پشت آن ها است و امیدوارم همان گونه که توانستند نیمی از راه جاودانه شدن در تاریخ فوتسال کشورمان را طی کنند، نیمه دیگر این مسیر را هم با موفقیت پشت سر بگذارند، با نتایجی که ملی پوشان کشورمان در رقابت های جهانی گرفتند، ثابت کردند که قرارگرفتن در بلندترین قله های افتخار فوتسال دنیا حق آن ها است.

فلاح زاده درمورد دیدار ایران و روسیه در مرحله نیمه نهایی، گفت: ما در سال های اخیر بارها روسیه را شکست داده ایم اما باید توجه کرد که شرایط رقابت های جهانی با هر مسابقه دیگری تفاوت دارد. در جام جهانی ضعیف ترین تیم ها هم به دنبال رسیدن به موفقیت هستند و روسیه هم که از قدرت های جهان فوتسال به شمار می رود، به دنبال راهیابی به فینال است. از طرفی ایران هم جزء تیم های قدرتمند دنیا محسوب می شود. امیدوارم با تدابیر هوشمندانه محمد ناظم الشریعه و کادرفنی اش، از سد روسیه هم عبور کنیم و به فینال برسیم.

کارشناس فوتسال کشورمان درباره نقطه قوت تیم ملی در این رقابت ها، تصریح کرد: بازیکنان کشورمان به خوبی خود را با شرایط به وجود آمده وفق دادند. متاسفانه به دلیل کمبود بازی های تدارکاتی پیش از شروع رقابت ها سه دیدار ما در مرحله گروهی، حکم بازی دوستانه را داشت. در سه بازی نخست نقاط ضعف ایران مشخص شد اما از آن جایی که فوتسال در خون مردم کشورمان جریان دارد، ثابت کردیم که در هر شرایطی حرف برای گفتن داریم. اعتقاد دارم ملی پوشان فوتسال جور نتایج ضعیف فوتبال را در جام جهانی کشیدند و به همین سبب فدراسیون باید به شکل ویژه ای، قدردان زحمات این بازیکنان و مربیانشان باشد.

وی ادامه داد: نتایج تیم ملی در جام جام جهانی شور و شعف خاصی در جامعه به وجود آورده و هر فردی در کوچه و خیابان اهالی فوتسال را می بیند به آن ها تبریک می گوید. به همین دلیل به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتسال از اعضای تیم ملی کمال تشکر را دارم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز درباره نقش محمد ناظم الشریعه در نتایج تیم ملی، گفت: تیم بزرگ را به مربیان بزرگ می سپارند و محمد ناظم الشریعه نشان داد که از لحاظ فنی و اخلاقی جایگاه بزرگی دارد.



انتهای پیام/



 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار