کرمانشاه؛

آمادگی کرمانشاه برای پذیرایی از زائرین

استان کرمانشاه آمادگی لازم را برای پذیرایی مناسب از زائرین دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مشاور عالی استاندار و رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه آمادگی لازم را برای پذیرایی مناسب از زائرین دارد و نشان داده که همواره میزبانی خوب و شایسته برای زائرین بوده است.

جعفر همتی گفت: با کنسولگری عراق دو جلسه برگزار کرده ایم و توافقات لازم را در خصوص اعزام زوار انجام داده ایم و امیدوارم بازگشایی مرز سومار زمینه بازگشایی مرز رسمی خسروی را فراهم کند تا مردم استان از نعمت تردد زوار از این استان بهره مند شوند.
همتی افزود: به علت حساسیت و کمی زمانی که در این خصوص وجود دارد و اینکه فراهم کردن اعزام زوار از مرز سومار یک دستور و خواسته ملی است، بنابراین هیچ اهمال و کم کاری در این خصوص از هیچ کس و ارگانی پذیرفته نیست و باید همه پای کار باشند و از امکاناتشان برای آماده سازی مرز سومار نهایت همکاری را داشته باشند.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت:برای اعزام زوار به سومار دو مسیر را در نظر گرفته ایم که مسیر اول  قصرشیرین-نفت شهر-سومار و مسیر دوم گیلانغرب-ویژنان-سومار  است که شرایط مسیر اول بهتر و مناسب تر است، اما ما هردو مسیر را برای این امر در نظر داریم و امکانات لازم را در  این دو مسیر در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار