کرمانشاه؛

زمان ثبت نام آزمون وکالت

ثبت نام داوطلبان آزمون وکالت از روز یازدهم مهر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛وی گفت: آزمون وکالت در تاریخ پنجم آذر ماه به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

رییس کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه گفت: کار ثبت نام داوطلبان آزمون وکالت از روز یازدهم مهر آغاز می‌شود.
میترا میری اظهارکرد: ثبت نام داوطلبان آزمون وکالت از روز یازدهم مهر آغاز و تا روز 22 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: کسانی که دارای دانشنامه لیسانس یا بالاتر حقوق (از دانشکده های حقوق داخل یا خارج کشور که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد)یا دانشنامه لیسانس فقه و مبانی حقوق اسلامی یا معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند.
رییس کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه گفت: داوطلبان در تاریخ یاد شده می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از طریق این درگاه اینترنتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
میری افزود: هزینه ثبت نام در آزمون وکالت 750 هزار ریال است که باید به صورت الکترونیکی از طریق سایت سنجش واریز شود.
این مقام مسئول در کانون وکلای دادگستری استان با اشاره به ظرفیت پذیرش کانونهای کرمانشاه و ایلام برای این دوره از پذیرش کارآموز وکالت، گفت: سهمیه کانونهای وکلای کرمانشاه و ایلام برای این دوره از پذیرش کارآموزان وکالت 40 نفر است که 20 نفر آنها برای کانون کرمانشاه و 20 نفر دیگر نیز برای کانون ایلام پذیرش خواهند شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار