گروه H لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی پرگل بانوی پیر مقابل یاران کریمی/شکست «بچه های» فرانسه مقابل نمانیده ماتادورها

در هفته دوم گروه H لیگ قهرمانان اروپا ، تیم های دیناموزاگرب - یوونتوس و سویا - لیون به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در دور دوم گروه H لیگ قهرمانان اروپا ، امشب از ساعت 22 و 15 تیم دیناموزاگرب برابر یوونتوس و سویا برابر لیون قرار گرفتند.

دیناموزاگرب که در ورزشگاه ماکسیمیر شهر زاگرب کرواسی میزبان یوونتوس بود و در غیاب علی کریمی که در لیست 18 نفره هم حضور نداشت با نتیجه چهار بر صفر از این تیم شکست خورد.

گل اول یووه را میرالم پیانیچ دقیقه 24 به ثمر رساند. روی پاس عالی بونوچی از خط دفاع به پشت محوطه جریمه دینامو ، مدافعان این تیم اشتباه کردند و توپ در مصافی تک به تک به پیانیچ رسید و این هافبک اهل بوسنی گل نخست را به راحتی به ثمر رساند.

دقیقه 31 ایگواین گل دوم را نیز به ثمر رساند. پاس طولی پیانیچ پشت مدافعان دینامو به مهاجم آرژانتینی یووه رسید و گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ سری آ گل دوم بانوی پیر را به ثمر رساند.

دقیقه 57 دیبالا گل سوم را نیز به ثمر رساند. پائولو دیبالا که در فصل جاری پایش به گلزنی باز نشده بود با ضربه ای تماشایی و پای چپ از پشت محوطه جریمه گل سوم یوونتوس را وارد دروازه دیناموزاگرب کرد.

دقیقه 85 گل چهارم یووه نیز به ثمر رسید.ضربه آزاد دنی آلوز به دیوار دفاعی برخورد کرد و پس از دفع ناقص دروازه بان دیناموزاگرب به گل چهارم یوونتوس تبدیل شد.

در نهایت شاگردان آلگری در این بازی به پیروزی رسیدند.

زور دینامو به بانوی پیر نرسید/پیروزی سویا برابر لیون


در دیگر مسابقه این گروه سویا که در دیدار نخستش برابر یووه به تساوی دست یافته بود ، میزبان لیون فرانسه بود که در مسابقه نخستش با سه گل دیناموزاگرب را شکست داده بود ، رفت که در نهایت با یک گل به برتری رسید.

دقیقه 52 تک گل سویا توسط بن یدر به ثمر رسید.پاس لوسیانو ویو با سر، به بن یدر رسید و این بازیکن از فاصله نزدیک دروازه لوپز را باز کرد.

سویا با این پیروزی پس از یووه و هم امتیاز با این تیم در رده دوم قرار گرفت و لیون با 3 و دینامو بدون امتیاز در رده های بعدی هستند.

زور دینامو به بانوی پیر نرسید/پیروزی سویا برابر لیون
انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار