گروه A لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی توپچی ها در لندن با درخشش ولکات/کاوانی 3 امتیاز را از بلغارستان به پاریس برد

در گروه A لیگ قهرمانان اروپا تیم آرسنال برابر بازل و پاری سن ژرمن برابر لودوگرتس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در گروه A لیگ قهرمانان اروپا تیم آرسنال برابر بازل و پاری سن ژرمن برابر لودوگرتس قرار گرفت.

آرسنال در خانه و در ورزشگاه امارات میزبان بازل بود که در نهایت موفق شد حریفش را با دو گل شکست دهد.

دقیقه 7 گل نخست توپچی ها توسط ولکات به ثمر رسید.کازورلا توپ را به سانچز رساند و او هم آن را روی دروازه ارسال کرد و تئو ولکات با یک ضربه سر آسان خیلی زود توپچی ها را پیش انداخت

ولکات دقیقه 26 دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند.باز هم یک پاس دیگر از سانچز به والکات، با شوت زمینی و دقیق این مهاجم تند و تیز به گوشه دروازه به گل دوم تبدیل شد.

به این ترتیب آرسنال چهارمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت ها را به دست آورد و والکات نیز طی ۳ مسابقه، چهارمین گل خود را به ثمر رساند.

پیروزی توپچی ها در لندن با درخشش ولکات/کاوانی 3 امتیاز را از بلغارستان به پاریس برد

در دیگر مسابقه این گروه لودوگورتس میزبان پاری سن ژرمن بود که با نتیجه سه بر یک از رقیبش شکست خورد.

گل اول این بازی را ناتانائل پیمنتا دقیقه 16 برای لودوگورتس به ثمر رساند.پیمنتا از روی یک ضربه آزاد با پای چپ دروازه پاریسن ژرمن را باز کرد.

دقیقه 41 متویدی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.وراتی پاس خوبی را برای ماتوئیدی فراهم کرد و این هافبک ملی پوش موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا پاریسن ژرمن با روحیه ای مضاعف به رختکن برود.

دقیقه 56 کاوانی گل دوم را برای پی اس جی زد و از حریف پیش افتادند.پاس دی ماریا به کاوانی رسید و او از مرکز محوطه جریمه با ضربه سر دروازه را باز کرد.

3 دقیقه بعد موتا روی مارسیلینیو مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را اعلام کرد، موتی پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی دروازه بان پاریسن ژرمن توپ را مهار کرد تا بازی همچنان به نفع پاریسی ها باقی بماند.

دقیقه 60 کاوانی گل سوم پی اس جی را نیز به ثمر رساند. کاوانی با پاس لوکاس مورا در مرکز محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه پای راست پاریسی ها را به گل رساند.

پیروزی توپچی ها در لندن با درخشش ولکات/کاوانی 3 امتیاز را از بلغارستان به پاریس برد

در جدول این گروه پاری سن ژرمن و آرسنال با 4 امتیاز اول و دوم هستند. لودوگورتس و بازل نیز با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار