10 گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید

این گزارش به معرفی 10 گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری می پردازد که لیونل مسی در صدر آنها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در این فصل لیگ قهرمانان اروپا ، لیونل مسی به یکه تازی خودش ادامه می دهد . وی تنها در یک بازی برای بارسلونا به میدان رفته است اما در همان بازی موفق شده هتریک کند. 10 تا از بهترین گلزنان فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا :

1. لیونل مسی : ستاره آرانتینی بارسلونا به دلیل مصدومیت، تنها 1 بازی موفق به همراهی تیمش شده است. مسی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا تنها 90 دقیقه بازی کرده است. وی در بازی آبی و اناری پوشان مقابل سلتیک به میدان رفت و موفق شد در این مسابقه هتریک کند. این بازی با نتیجه 7 بر 0 به سود بارسلونا به پایان رسید. لیونل مسی در این فصل اب مصدومیت های زیادی مواجه شده است و نتوانسته تیم بارسلونا و آرژانتین را در بسیاری از بازی ها همراهی کند

2. آرکادیوز میلیک : این بازیکن ایتالیایی در هر دو بازی این فصل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است. میلیک در بازی مقابل دیناموکیف که با نتیجه 2 بر 1 به سود ناپولی به پایان رسید، هر 2 گل تیمش را به ثمر رساند. وی در دیگر بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا که با نتیجه 4 بر 2 به سود ناپولی به پایان رسید، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

3. سرخیو آگوئرو : سومین بازیکن سه گله لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو آگوئرو آرژانتینی است. وی در 173 دقیقه بازی در دو مسابقه این فصل لیگ قهرمانان اروپا موفق شده است، 3 گل به ثمر برساند. آگوئرو آرژانتینی در بازی مقابل مونشن گلادباخ موفق شد هتریک کند.

4. ادینسون کاوانی‌: وی در هر دو بازی پاری سن ژزمن در لیگ قهرمانان اروپا 90 دقیقه در میدان بوده است. این بازیکن تک گل تیمش مقابل آرسنال را به ثمر رساند و در بازی با لودوگورتس، موفق شد 2 گل به ثمر برساند و تیمش را پیروز میدان کند.

5. تئو ولکات : این بازیکن تنها 70 دقیقه در بازی های این فصل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است و در همین هفتاد دقیقه موفق شده است 2 گل به ثمر برساند. ولکات هر دو گلش را مقابل بازل به ثمر رسانده است.

6. جاشوا کیمینیش : این بازیکن در جشنواره گل بایرن مونیخ مقابل روستوف موفق شد دو گل به ثمر برساند. در آن بازی که سردار آزمون هم در روستوف حضور داشت، کیمینیش 2 گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند.این بازیکن در دو بازی این فصل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، 117 دقیقه به میدان رفته است.

7. دیمیتری پولوز : این بازیکن هم تیمی سردار آزمون در تیم روستوف روسیه است. پولوز موفق شده در 135 دقیقه ای که برای روستوف در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است، هر 2 گل روستوف مقابل پی اس وی را به ثمر برساند.

8. درایز مرتنز‌: ابن بازیکن 155  دقیقه در بازی های تیم ناپولی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است و در دیدار این تیم مقابل بنفیکا که با نتیجه 4 بر 2 به سود ناپولی به پایان رسید، 2 گل به ثمر رساند.

9. ریاض محرز : ستاره تیم لستر سیتی که پیشنهاد های زیادی از تیم های اروپایی دریافت کرده بود اما در انتها در تیم لستر سیتی ماندنی شد. محرز در بازی مقابل براگ که با نتیجه 3 بر 0 به سود روباه ها به پایان رسید، 2 گل برای این تیم به ثمر رساند.

10. موسی دمبله : این بازیکن ستاره تیم سلتیک مقابل منچستر سیتی بود. این دیدار با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید و موسی دمبله مفق شد 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر برساند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار