پیش بازی روستوف – اتلتیکو مادرید/ یاران آزمون و عزت اللهی در برابر صدر نشین اسپانیا

تیم های روستوف و اتلتیکو مادرید باید در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی روستوف به مصاف یکدیگر بروند.

پیش بازی روستوف – اتلتیکو مادرید / یاران آزمون و عزت اللهی در برابر صدر نشین اسپانیا // چهارشنبه کار شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب ( چهارشنبه) دو تیم روستوف و اتلتیکو مادرید باید رو در روی هم قرار گیرند.  داور این مسابقه دنیله اوراستو ایتالیایی است. نا به اینجای کار، تیم اتلتیکو مادرید با 2 پیروزی پی در پی با 6 امتیاز در صدر گروه و تیم روستوف با تنها 1 امتیاز در رتبه آخر قرار دارد.

در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا تیم روستوف به مصاف بایرن مونیخ رفت. در این بازی کگه سردار آزمون نیز در آن حضور داشت ، تیم بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 5 بر 0 مقابل روستوف به پیروزی برسد. یاران آزمون در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشتند.

اما در هفته نخست، تیم اتلتیکو که در برابر آیندهوون بازی کرد ، موفق شد در زمین حریف با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی برسد.

در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، روستوف در بازی خانگی مقابل آیندهوون صف آرایی کرد که سردار آزمون نیز 77 دقیقه در زمین حضور داشت. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

اما در سمت دیگر در هفته دوم،‌2 تیم قدرتمند بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید به رقابت با یکدیگر پرداختند و شاگردان سیمئونه موفق شدند روند پیروزی های آنجلوتی را قطع کنند و با نتیجه 1 بر 0 مقابل بایرن به پیروزی برسند. 

بازی امشب تیم های روستوف و اتلتیکو، نخستین دیدار این دو تیم است. اتلتیکو در 4 باری که در روسیه به مصاف تیم های روسی رفته ، هیچ شکستی را متحمل نشده است و در سمت دیگر تیم روستوف در این فصل هیچ بازی خانگی را نباخته است. روستوف در این فصل با حضور سردار آزمون و سعید عزت اللهی در 9 مسابقه خانگی به 6 پیروزی و 3 شکست رسیده است.

ترکیب احتمالی : 

روستوف : 
ژانائو – مولجا، گارانت، ناواس – عزت اللهی ،‌اروخین ،‌نوبوئا،‌گاتکان، کالاچف – پولوز،‌سردار آزمون

اتلتیکو مادرید : 
اوبلاک،‌فیلیپه لوئیس، هرناندز،‌ساویچ ، خوانفران، کوکه، گابی ، توماس، کوریا،‌گامیرو،‌گریزمن

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار