پیش بازی دیدارهای روز نخست لیگ قهرمانان اروپا؛

جدال یوونتوس-لیون/رئال مادرید به مصاف تیم قعر نشین گروه می رود

لیگ قهرمانان اروپا امشب ( سه شنبه) با 8 دیدار آغاز می شود و تیم های اروپایی باید به رقابت با یگدیگر بپردازند.

جدال یوونتوس با لیون / رئال مادرید به مصاف تیم قعر نشین گروه می رودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امشب ( سه شنبه) هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با 8 دیدار آغاز می شود و تیم های اروپایی باید به رقابت با یگدیگر بپردازند.

گروه E : 

تیم صدرنشین موناکو باید به مصاف تیم قعرنشین زسکاموسکو برود. تیم موناکو در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود تاتنهام تیم آماده این روزهای انگلیس را از پیش رو بردارد و در بازی دوم مقابل تیم بایرلورکوزن متوقف شد و با 4 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد. در سمت دیگر تیم زسکاموسکو در هفته نخست مقابل بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد اما در بازی دوم مقابل تاتهام با شکست رو به رو شد و در رتبه آخر گروه قرار گرفته است.

در دیگر بازی این کروه، تیم های تاتنهام و بایرلورکوزن باید به رقابت با یکدیگر بپردازند.

گروه F : 

در این گروه تیم رئال مادرید باید در سانتیاگو برنابئو به مصاف لژیا برود. رئال مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، مقابل اسپورتینگ به پیروزی رسید اما در هفته دوم در آلمان مقابل دورتموند به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. اما تیم لژیا یکی از ناکام ترین تیم های این قصل لیگ قهرمانان اروپا بوده است و در هر دو بازی اش در مقابل دورتموند و اسپورتینگ متحمل شکست شده است.

در دیگر بازی این گروه زنبورهای آلمانی ( دورتموند) باید در مقابل اسپورتینگ قرار گیرد.

گروه G: 

مدافع عنوان قهرمانی انگلیس که در آسانترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد در مقابل کپنهاگن قرار می گیرد. لستر در این گروه مقابل تیم های بروژ و پورتو به برتری رسیده است و با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم کپنهاگن در نخستین بازی اش با پورتو به تساوی رسید و در دومین بازی مقابل بروژ به پیروزی رسید و با 4 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت.

در دیگر بازی این گروه تیم های بروژ و پورتو باید در مقابل یکدیگر صف آرایی کنند.

گروه H : 

در یکی از مهمترین بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم های یوونتوس و لیون به مصاف یگدیگر می روند. یوونتوس در نخستین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل سویا قرار متوقف شد و در دومین بازی با 4 گل دیناموزاگرب را از پیش رو برداشت. تیم لیون فرانسه در بازی ابتدایی اش مقابل دیناموزاگرب پیروز شد، اما در بازی دوم مقابل تیم اسپانیایی سویا با نتیجه 1 بر 0 در اسپانیا شکست خورد.

در دیگر بازی این گروه،‌تیم سویا باید در زمین حریف مقابل دیناموزاگرب به رقابت بپردازد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار