بندرعباس؛

استقبال از پیرغلامان و خادمان حسینی کشورهای خارجی در فرودگاه بین المللی بندرعباس

دقایقی پیش با حضور استاندار و جمعی از مسئولان هرمزگان از پیرغلامان و خادمان حسینی کشور های خارجی در فرودگاه بین المللی بندرعباس استقبال شد.

استقبال از پیرغلامان و خادمان حسینی کشورهای خارجی  در فرودگاه  بین المللی بندرعباسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، استاندار هرمزگان در مراسم استقبال از مهمانان خارجی گفت:
مردم شریف هرمزگان امروز و فردا میزبان پیر غلامان و خادمان حسینی هستند.

جاسم جادری افزود: چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی با همکاری صداو سیما و استانداری هرمزگان برگزار می شود.

وی گفت: مراسم افتتاحیه اجلاس ساعت 14 امروز در تالار شهید آوینی و مراسم اختتامیه فردا در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار می شود.
 
 از 750 مهمان  35  پیرغلام  از کشورهای هندوستان، عراق، لبنان، آذربایجان ، الجزایر، یمن، اندونزی، افغانستان، تایلند و ترکیه در  چهاردهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی ر بندرعباس  شرکت می کنند.

تجلیل از 70 نفر از پیر غلامان وخادمان حسینی و تولید کنندگان مستندهای برگزیده رادیویی و تلویزیونی با موضوع پیرغلامان و خادمان حسینی از برنامه های چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس است.
 
ثبت ملی مراسم سنتی سینه زنی نشسته هرمزگان از دیگر برنامه های این اجلاس دو روزه است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.