شیراز؛

تیم قشقایی شیراز، میزبان پرسپولیس تهران

در مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور تیم دسته دومی قشقایی شیراز روز جمعه 9 مهر ساعت 15 در ورزشگاه حافیه میزبان پرسپولیس تهران است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: اگر چه دیدار سختی با تیم آماده و سرحال پرسپولیس داریم اما می توانیم با شکست این تیم شگفتی ساز جام حذفی شویم.
اصغراکبری افزود: بازی کردن در برابر تیم های بزرگ انگیزه بازیکنان ما را دو چندان می کند چرا که آنها می خواهند توانایی های خود را نشان دهند.
وی اضافه کرد: این دیدار هم برای پرسپولیس سخت است و هم برای تیم ما ازاین رو می توان شاهد یک بازی جذاب بود و اطمینان دارم به راحتی نتیجه را از دست نخواهیم داد ضمن اینکه سابقه شکست تیم استقلال را در جام حذفی در کارنامه دارم.
اکبری درخصوص نبودن بازیکنان ملی پوش پرسپولیس گفت: اگر آنها حضور داشتند کار ما را راحت تر بود چرا که انگیزه بازیکنان ذخیره بیشتر از بازیکنان اصلی است و آنها می خواهند شایستگی خود را نشان دهند.
تیم قشقایی در رقابت های فوتبال دسته دوم در رده هفتم جدول جای دارد و تیم پرسپولیس تهران هم در لیگ برتر جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار