تشکیل کمیته امر به معروف در دانشگاه پیام نور همزمان با ایام محرم

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: هم زمان با ماه محرم کرسی‌های آزاد اندیش با موضوع عاشورا برگزار شده و کمیته امر به معروف در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

تشکیل کمیته امر به معروف در دانشگاه پیام نور با ایام محرممصطفی باغدار‌نیا معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در ماه محرم اظهار داشت: در کلیه واحدهای دانشگاه پیام نور هیات های مذهبی دانشجو با محوریت دانشجویان برگزار و سخنران های مطرح کشور به بیان مسائل اخلاق، اجتماعی و مذهبی می‌پردازند.

وی افزود: در دهه اول محرم کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات محرم و عاشورا در تمام واحدهای استانی در سراسر کشور انجام می شود و دانشجویان علاقه‌مند زیادی تا به امروز ثبت نام کرده‌اند.

باغدار‌نیا عنوان کرد: کارگاه‌های آموزشی در خصوص اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شده و در این زمینه ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری‌های خوبی با دانشگاه پیام نور انجام داده است.

وی ادامه داد: یک نشست با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بحث عملیاتی کردن مسائل اخلاقی در محیط اداری و تقویت نظام پاسخگویی در دهه اول ماه محرم انجام می‌شود تا رسالتهای حضرت امام حسین (ع) در بحث امر به معروف و تحول بیداری آن به خوبی صورت بگیرد.

باغد‌ارنیا تاکید کرد: تشکل های دانشجویی تحت عنوان یاو‌ران معروف در این ماه شکل می‌گیرد که در این زمینه کمیته امر به معروف و نهی از منکر به وسیله معاونت فرهنگی دانشگاه برای برگزاری هرچه بهتر این امر مهم تشکیل می‌شود.

وی گفت: دانشگاه پیام نور از طریق ستادهای امر به معروف خود سعی در ترویج فرهنگ عاشورا و نهادینه سازی آن دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار