ارومیه؛

سنگین ترین و گسترده ترین مأموریت ها به عهده نیروی انتظامی

نیروی انتظامی گسترده ترین ،پیچیده ترین و طاقت فرساترین وظایف را بر عهده دارد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ،حجت الاسلام شکوری در ملاقات با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان خوی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی تشکیل شده بود ضمن تبریک این مناسبت به همه نیروهای زحمت کش انتظامی و تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت حلول ماه محرم الحرام به حاضرین اظهار داشت:اباعبدالله الحسین(ع) می فرماید لا یَحِلُّ لِعَیْنٍ مُؤْمِنَةٍ تَری اللهَ یُعْصی فَتَطْرِفَ حَتّی تُغَیِّرَهُ در هیچ چشم مؤمنی روا نیست که ببیند خدا نافرمانی می شود و چشم خود را فرو بندد مگر آنکه آن وضع را تغییر بدهد .

وی در ادامه بابيان اينکه ، نیروی انتظامی گسترده ترین ،پیچیده ترین و طاقت فرساترین وظایف را بر عهده دارد که خدا را شاکریم با زیبایی تمام انجام داده است.

حجت الاسلام شکوری خطاب به پرسنل نیروی انتظامی حاضر در جلسه اظهار داشت :با توجه به اینکه منطقه ما یک منطقه مرزی است با موضوعات ویژه و پیچیده ضرورت دارد این موضوع مورد توجه بویژه نیروهای هنگ مرزی قرار بگیرد .

وی در ادامه تعامل با سایر مجموعه های هم افق ،تحمل کردن فشارها و انتقادات جامعه ،توجه عمیق و جدی به توصیه ها و مطالبات مربوطه رهبری ،حفظ جایگاه و ابهت نیروی انتظامی در انجام مأموریت ها و غفلت نکردن از انجام وظایف در مورد خانواده های خود از جمله رسالت های نیروی انتظامی می باشد .

سيد رضي شکوري در ادامه با اشاره به ضرورت هماهنگی میان سه بخش فرماندهی ،حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی گفت: از جمله ویژگی های برجسته نیروی انتظامی این است که زیرمجموعه رهبری نظام می باشد و بخش عقیدتی سیاسی را در بطن خود دارد .

وی با اشاره به مواضع رهبری در مورد نیروی انتظامی اظهار داشت: این مواضع را قدر بشناسید و از آنها پاسداری بکنید

حجت الاسلام شکوری درپايان سخنان خود ضرورت اقتدار نیروی انتظامی داشتن عزت در چشم مردم ،احساس مهربانی و خدمت به مردم ،دقت و مراقبت در انجام وظایف قانونی ،دفاع کردن از ارزش های اسلامی از جمله مطالبات ولی امر مسلمین ازنیروی انتظامی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.