اصفهان؛

استعفای مصدقیان از ریاست هیأت موتورسواری استان اصفهان

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با صدور پیامی، کناره‌گیری خود از این مسؤولیت را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پس از مدت‌ها که بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص ادامه فعالیت غلامرضا مصدقیان در هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان وجود داشت، وی با صدور پیامی، استعفای خود را اعلام کرد.

در این پیام آمده است:« با سلام؛ خدمت تمام مسؤولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و انتظامی استان اصفهان و اعضای هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی، ضمن رخصت از حضور همه عزیزان، از زحمات چندین ساله شما بزرگواران که در کنار بنده زحمت کشیدید، تشکر و قدردانی می‌کنم.»

 مصدقیان که سابقه معاونت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و تربیت‌بدنی سابق را دارد، سال 91 در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، توانست با کسب اکثریت آرا، ریاست این هیأت را بر عهده بگیرد.

مصدقیان چند ماه قبل از معاونت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان کنار رفت و احسان شاه‌علی به عنوان جانشین وی معرفی شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان پس از کنار رفتن از معاونت اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اصفهان، با حکم رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، به‌ عنوان سرپرست تیم‌های ملی انتخاب‌ شد.

با توجه به انتخاب صورت گرفته، ابهاماتی در مورد ادامه فعالیت مصدقیان در هیأت اصفهان وجود داشت، وی مدتی قبل تصمیم به استعفا از مسؤولیت خود در این هیأت گرفته بود که با مخالفت‌هایی مواجه شد اما در نهایت با صدور پیام مورد اشاره، از ریاست هیأت کناره‌گیری کرد.

در حال حاضر باید منتظر معرفی سرپرست جدید هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان باشیم و سرپرست وظیفه دارد طی مدت سه‌ ماه زمینه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.