ساری ؛

بحران زده های فصل به مصاف هم رفتند

تیم فوتبال نساجی مازندران برای خروج از بحران درفکر با پیروزی مقابل پاس فانوس به دست است

بحران زده های فصل به مصاف هم رفتندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور با برگزاری 10 دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود که تیم های پاس همدان و نساجی مازندران در شرایط بحرانی به مصاف یکدیگر می روند.

هر دو تیم از شروع نیم فصل دوم نتایج مطلوب و مورد پسند هواداران خود را کسب نکردند و همین عملکرد ضعیف باعث شد تا نساجی مازندران در رده دوازدهم و پاس همدان در رتبه هفدهم جدول قرار بگیرند .

هر چند پاس نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک را با برد شیرین مقابل داماش گیلان آغاز کرد اما پس از آن دو شکست مقابل فجرسپاسی شیراز و ایران جوان و در نهایت تساوی برابر نفت مسجد سلیمان سبب شد تا نتواند از منطقه خطر رهایی یابد .

نساجی مازندران نیز با تساوی مقابل آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم حاضر شد و باخت پرگل و بحث برانگیر چهار بر یک مقابل نفت آبادان، شکست مقابل خونه به خونه بابل و پیکان تهران، نماینده قائم شهر را به یکی از ضعیف ترین تیم ها در نتیجه گیری ابتدای نیم فصل دوم تبدیل کرد .

حاشیه های ایجاد شده در قائمشهر و استعفا مدیرعامل این تیم پرهوادار سبب شد تا شرایط آنها بحرانی تر از قبل نمایان شود و تا حد زیادی نتواند شانسی برای صعود به لیگ برتر پیدا کند .

نساجی از 24 بازی انجام داده صاحب هفت برد، هشت تساوی و 9 شکست و مجموع 23 گل زده و 29 گل خورده شد.

این تیم به لحاظ گل زده تیم دوازدهم جدول 20 تیمی لیگ یک به شمار می رود در حالیکه حمید کاظمی مهاجم این تیم آقای گل لیگ و موثرترین بازیکن این فصل آنها به شمار می رود .


انتهای پیام/گ

برچسب ها: دسته ، گل ، شهدا ، علیپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.