زنجان؛

تمهیدات لازم به منظور احراز آمادگی جهت سوخت رسانی در شرایط نا پایدار جوی

مدیر شرکت نفت استان زنجان از حفظ آمادگی مواجه با شرایط آب و هوایی ناپایداری جوی با توجه به آغاز فصل پاییز و روزهای سرد سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛ محمود آقا محمدیان مدیر منطقه از حفظ آمادگی مواجه با شرایط آب و هوایی ناپایداری جوی با توجه به آغاز فصل پاییز و روزهای سرد گفت: این شرکت کلیه تمهیدات لازم به منظور احراز آمادگی جهت سوخترسانی در شرایط نا پایدار جوی را سنجیده است.
وی افزود: کلیه اقدامات لازم جهت حفظ شرایط استاندارد تاسیسات نیز لحاظ گردید ه است و در این راستا تاکیدات و هماهنگی های لازم با متصدیان مجاری عرضه ؛ پیمانکاران حمل و نقل صورت پذیرفته و جلساتی نیز در خصوص کار گروه تامین سوخت و پدافند غیر عامل انجام شده است.
این مقام مسئول در ادامه  با اشاره به حصول اطمینان از صحت عملکرد و آماده بکار بودن تاسیسات و تجهیزات و انتقال به موقع پساب های صنعتی اضافه کرد: سوخت مورد نیاز استان تا پایان سال تامین و ذخیره سازی های لازم صورت پذیرفته و این شرکت با توجه به احراز آمادگی لازم و تامین به موقع سوخت هیچگونه مشکل خاصی در جهت سوخت رسانی نداشته و پیشگیری های لازم در خصوص بروز حوادث و بحران های احتمالی و شرایط نا پایدار جوی نیز اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.