زنجان؛

برگزاری چهل و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم

چهل و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم با حضور اعضاء در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده ی ولی وفقیه در این جلسه بیان کرد: نماز جمعه یکی از واجبات مهم در دین اسلام است که باعث ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین امت اسلامی خواهد شد و موضوع محرم را پیروزی خون بر شمشیر قلمداد کرد و امام حسین (ع) را مظهر شجاعت و دلیری در راه مبارزه با استکبار عنوان کرد.

در ادامه حجه الاسلام صادقی پور امام جمعه شهرستان به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نماز جمعه اشاره کرد و گفت:نماز جمعه قرارگاه ایمان عنوان که باید مسولین اهتمام ویژه ای در برپایی این فرضیه الهی داشته باشند، حضرت امام خمینی (ره) نماز جمعه را برکت دانسته که می تواند بسیاری از مسائل در سطح کشور و اجتماع داخل نماید.

وی اظهار کرد: برگزاری نماز وحدت بخش جمعه از خواست های مردم منطقه بوده و هست و در این راستا زیر بناها از جمله مصلی نماز جمعه و دفتر امام جمعه ودر این شهرستان فراهم شده است لذا درخواست من از تمامی مسولین و مردم این است که کمک کنند این امر مهم که آبروی شهرستان است با رونق بیشتری برگزار شد.

حضور مردم در نماز چشمگیر است که این امر به خودی خود باعث ایجاد بصیرت و تقوا که خود باعث وحدت و همدلی در بین مردم جامعه و مسولین است و ما در این ارتباط با کمبود وسایل نقیله عمومی برای جا به جایی نماز گران مواجه هستیم که انشاالله به همت مسولین مرتفع شد.

وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و صفر باید بستر مناسب جهت عزاداری را فراهم کرد تا هم این مراسمات به نحوه احسن انجام پذیرد تا ما هم قدمی حتی کوچک در راه زنده نگه داشتن نام عاشورا و امام حسین (ع) برداشته باشیم در ادامه هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را بیان که مواردی هم به تصویب شورا رسید.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.