شیراز؛

انهدام باند سارقان منزل

سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سه سارق منزل در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی گفت: ماموران کلانتری شیراز به  شش نفر را كه در یكی از خیابان های جنوبی شیراز در یك ساختمان نیمه كاره كارمی كردند و مقادیری طلا و جواهرات را در كیف خود نگهداری می كردند مظنون و آنها را دستگیر كردند.
وی با بیان اینكه متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه عنوان كردند كه قصد انتقال طلا ها را به خارج از استان داشتند، اظهار كرد: متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان كرد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد یكی از آنها از افراد سابقه دار است و در ادامه تحقیقات سه نفر از متهمان دستگیر شده كه اهل و ساكن یكی از استان های واقع در غرب كشور بوند، به سرقت طلاها از منازل واقع در شمال غرب شهرستان شیراز اقرار كردند.    
سرهنگ حیدری افزود: این سه سارق در تحقیقات به عمل آمده به 45 فقره سرقت منزل به روش بالکن روی، جک زنی، توپی زنی و یا سرقت از طریق نورگیر و سرقت وجه نقد، طلاجات، دوربین و گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان شیراز اقرار و بیان كردند؛  دو سال قبل به عنوان کارگر جوشکاری به شیراز آمده و روزها به کار جوشکاری مشغول بودیم و شبانه با خودروهای 405 و پارس به سطح شهر می آمدیم و پس از شناسائی منازل خالی از سکنه خصوصا آپارتمان ها در شمال غرب شهرستان شیراز سرقت می كردیم.
وی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت،‌گفت: بیش از 35 نفر از شکات شناسائی و متهمان با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، منزل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار