کرمان؛

تصادف ،این رهاورد شوم شهر برای روستاها

رئيس پليس راه شمال فرماندهي انتظامي استان گفت: وقوع سه حادثه منجر به فوت در محور هاي استان سبب جان باختن سه تن شد.

تلفاتی که حق جاده های روستایی نیست!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ يوسف نجفي افزود : طي24 گذشته سه تصادف منجر به فوت در سطح جاده­ها و معابر برون شهري استان به وقوع پيوست.

وي خاطر نشان کرد : در يكي از اين حوادث كه در کيلومتر هفت محور روستايي مهدي آباد از توابع شهرستان انار به وقوع پيوست، يك دستگاه موتورسيکلت به علت حرکت در خلاف جهت با يک دستگاه کاميون بنز برخورد کرد.

نجفي تصریح کرد :در اين حادثه راکب موتورسيکلت که مردي حدودا 43 ساله بود، بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

نجفي درخصوص يک فقره تصادف منجر به فوت عابر پياده با يک دستگاه اتوبوس اسکانيا در محور ريگان- رستم آباد گفت: اين تصادف به علت عدم توجه به جلو راننده اتوبوس اسکانيا نسبت به عابر پياده رخ داد.

وي افزود: در اين حادثه عابر پياده که پير مردي 70ساله بوده به شدت مجروح و جان خود را از دست داد.

رئيس پليس راه شمال استان به تصادفي ديگر كه در محور روستايي نارپ دشتکار از توابع شهرستان باغين به وقوع پيوست نيز اشاره كرد و گفت: دراين حادثه يک دستگاه سواري سمند به علت عدم توجه به جلو از مسير خود منحرف و با يک دستگاه تراکتور که داراي نقص سيستم روشنايي بوده، برخورد کرده است.

وي افزود: در اين حادثه راننده سواري سمند بر اثر شدت صدمات وارده جان باخت.

نجفي در پايان تصريح کرد: بخش قابل توجهي از حوادث رانندگي در محورهاي روستايي حادث مي شود و در اين جاده ها بي توجهي و بي دقتي رانندگان مي تواند منجر به وقوع حوادث غير قابل جبران شود.
انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.