یاسوج؛

یادواره های شهدا به راهواره تبدیل شوند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره های شهدا به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی و معنوی باید به راهواره تبدیل شوند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در آیین افتتاحیه کنگره ملی سرداران و یک هزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: باید به همه افرادی که در نخستین کنگره ملی شهدای استان گردآمده اند تا یاد شهیدان را پاس بدارند درود فرستاد.

وی ضمن تشکر از خانواده شهدا، ایثارگران، عشایر و همه افرادی که در این کنگره حضور دارند، بیان کرد: باید از همه آنهایی که در برگزاری هر چه بهتر و آبرومندانه این کنگره ملی تلاش کردند و دست اندرکار بودند ازجمله استاندار، مدیران اجرایی و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کرد.

نخستین روز کنگره ملی سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با عنوان یادواره شهدای عشایر، جانبازان و ایثارگران استان امروز با حضور سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد و تا 15 مهر سال جاری نیز ادامه دارد.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یکهزار و 880 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.