کرمان؛

ترخیص وسايل نقليه توقيفی در هفته ناجا

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان كرمان گفت: وسايل نقليه ای كه به علت نخلفات رانندگی متوقف شده اند بدون در نظر گرفتن مدت زمان توقيف در هفته ناجا ترخيص خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حمید معین زاده افزود : شعار هفته ناجا " همه با هم برای امنیت و آرامش" است و ما در این هفته به دنبال جلب رضایت بیشتر مردم نسبت به عملكرد پلیس هستیم.

وی خاطر نشان کرد : از این رو برای تشویق بیشتر مردم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تمام وسایل نقلیه ای كه صرفا به علت ارتكاب نخلفات رانندگی توسط عوامل راهور توقیف شده اند بدون در نظر گرفتن مدت زمان توقیف ترخیص خواهند شد.

وی تصریح کرد :این وسایل نقلیه تا 17 مهر از پاركینگ ها آزاد می شوند و دارندگان این وسایل باید با در دست داشتن مدارك احراز مالكیت و همچنین مدارك مبنی بر عدم خلافی ،بیمه نامه شخص ثالث و قبض رسید پاركینگ نسبت به به ترخیص اقدام كنند.

معین زاده افزود: خودروها وموتورسیكلت هایی كه به علت فقدان بیمه نامه شخص ثالث توقیف شده اند پس از تمدید بیمه نامه معتبر ترخیص می شوند.

وی همچنین ارائه خدمات به خودرو ها و موتورسیكلت های فاقد گواهینامه را پس از طی مراحل قانونی و صدور رای قضایی عنوان كرد.

وی در پایان تسهیلات مذكور را شامل خودرو هایی كه بنا به دستور مراجع قضایی توقیف شده اند ندانست و گفت: امیدواریم شهروندان با رعایت هر چه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی در تامین امنیت روانی جامعه یاری كنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار