اهواز

هنرمند دزفولی برترین خواننده جشن خانه موسیقی ایران

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دزفول از انتخاب وحید تاج هنرمند دزفولی به عنوان خواننده برتر هفدهمین جشن خانه موسیقی ایران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نادر سعادتی فرد،  رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت:وحید تاج با آواز خود در آلبوم از روزگار رنگ آمیز مفتخر به دریافت عنوان خواننده برتر در هفدهمین جشن خانه موسیقی کشورمان شد.

مدیر مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول نیز بیان داشت:این آواز سال گذشته توسط این هنرمند دزفولی خوانده شده که به دلیل همزمانی جشن خانه موسیقی با حادثه منا و شهادت تعدادی از هموطنان برگزاری این جشن به امسال موکول شد.

غلامعلی تاج افزود:با برگزاری جشن خانه موسیقی در روزهای اخیر این عنوان ارزشمند به خواننده دزفولی اعطا شد .

وی گفت:به دلیل ورود به ماه محرم در حال حاضر امکان تجلیل از این هنرمند دزفولی در شهرستان دزفول وجود ندارد ولی برنامه ای جهت تجلیل از این هنرمند پس از ماه محرم خواهیم داشت.

این خواننده جوان دارای مقام نخست آواز جشنواره موسیقی خوزستان سال 85، مقام نخست جشنواره موسیقی جوان کشور سال 86 و چند مقام دیگرکشوری است و همچنین توانسته با قطعه «پارسی» برگرفته از شاهنامه فردوسی در جشنواره بین المللی ایتالیا مقام نخست را کسب کند.

وی کارهای موفقی را نیز با گروه آوازی تهران داشته و خواننده آلبوم «برفخوانی» به آهنگسازی علی قمصری است.

«خانه غریب» و «شیدا و عارف» از جمله آلبوم های موفق این خواننده می باشد.

وحید تاج فارغ التحصیل کارشناسی رشته موسیقی در سال 1386و کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی دانشگاه سوره در سال 1388است.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.