اراک؛

نقش موثر همیاران پلیس در ترویج فرهنگ ترافیک

همایش همیاران پلیس با هدف ترویج فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در اراک بر گزار شد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در همایش همیاران پلیس که در اراک برگزار شد گفت: آموزش مفاهیم راهنمایی و رانندگی در بین دانش آموزان و ترویج فرهنگ ترافیک، از اهداف برگزاری این همایش است.

سرهنگ ابوالفضل امیدی ادامه داد: هدف پلیس راهور توسعه آموزش برای دانش آموزان در همه پایه های تحصیلی است تا فرهنگ ترافیک را از مدارس آغاز و با انجام کار پایه ای به نهادینه شدن این فرهنگ کمک کند.

وی گفت: آموزش به رانندگان سرویس مدارس یکی از مهمترین مواردی است که باید قوانین مربوط به آن رعایت شود و دانش آموزان درصورت تخلف، موارد را به رانندگان سرویس گوشزد کنند.
 امیدی افزود: 115 هزار همیار پلیس در استان استان مرکزی فعالیت می کنند که نقش موثری در کاهش تصادفات دارند .

وی از کاهش 16 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان مرکزی خبر داد و گفت : این کاهش نشان دهنده فعالیت موثر همیاران پلیس است.
امیدی حضور محسوس پلیس در جاده ها، نصب علائم هشدار دهنده و آموزش همگانی را از دیگر عوامل موثری در کاهش حوادث رانندگی  دانست. 

فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم بر همکاری آموزش و پرورش با پلیس برای کاهش تصادفات و حوادث جاده ای تاکید کرد گفت: آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک باید از کودکی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام / ف
 
برچسب ها: اراک ، همیاران ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.