شیراز؛

مصالحه 75 درصدی پرونده های ارجاع شده به مراكز مشاوره

75 درصد از پرونده های ارجاع شده به مراكز مشاوره و مددكاری معاونت اجتماعی و مراكز انتظامی به مصالحه انجامیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به اینكه پلیس امروزه جامعه محور است، گفت: 75 درصد از پرونده های ارجاع شده به مراكز مشاوره و مددكاری معاونت اجتماعی و مراكز انتظامی به مصالحه انجامیده است.  
وی بیان كرد: خدمت كردن به مردم برای مأموران نیروی انتظامی توفیق الهی است و با پشتیبانی مردم و مسئولان امنیت بسیار مطلوبی در سطح استان برقرار است.  
سردار احمد علی گودرزی با اشاره به شعار هفته ناجا، افزود: این شعار نشان دهنده همبستگی بسیار خوب بین مردم و پلیس است و در طول سال سر لوحه كارهای نیروی انتظامی قرار می گیرد.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینكه امنیت ساز و كار بسیار گسترده ای دارد، گفت: قسمت عمده ای از امنیت به خود مردم و قسمتی نیز به كاركردهای اجتماعی و فرهنگی نهادهای جامعه بر می گردد.  
سردار گودرزی گفت: پلیس هم با تمام توان و با اقدامات جهادی خود در راستای تأمین نظم و امنیت در جامعه تلاش می كند و در این راه از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهد كرد.  
وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب  بیان كرد: تنها 6 و 4 دهم درصد از موضوع عفاف و حجاب در جامعه بر عهده پلیس است كه در این راستا همه توان خود را در راستای حفظ ارزش های اسلامی به كار خواهد گرفت.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس مردم را به رعایت كردن فضائل اخلاقی و داشتن حس مسئولیت در جامعه دعوت كرد و گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم جلوگیری كند.  
گودرزی پلیس را حرفه ای گرا، كارآمد و دانش بنیان دانست و افزود: امروزه پلیس نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و در كشف علمی، اطلاعاتی و عملیاتی جرائم سرآمد است.  
وی گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی، پلیس فارس در سال جاری بالغ بر 156 میلیارد تومان انواع كالای قاچاق كشف كرده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار