شیراز؛

تشكیل بیش از 300 هزار پرونده در مراكز انتظامی/مرگ بیش از 1 هزار نفر در جاده ها

در 9 ماه گذشته افزون بر 300 هزار پرونده در پاسگاه های انتظامی فارس تشكیل شده و 1 هزار و 178 نفر در جاده های استان جان باخته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به حجم وسیع مأموریت های پلیس در سطح استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 300 هزار پرونده در كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان تشكیل شده است.
 
وی با اشاره به گستردگی استان و تنوع مأموریت های انتظامی، بیان كرد: استان فارس انتظامی، عملیاتی و ترافیكی است و این حالت در سطح كشور بی نظیر است. 

سردار احمد علی گودرزی با اشاره به آمار حوادث رانندگی، ادامه داد: از ابتدای امسال تا كنون 1 هزار و 178 نفر در جاده های استان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان سنگینی كار و مأموریت های نیروی انتظامی درسطح استان، گفت: روزانه در استان فارس بیش از 3 هزار عملیات انتظامی توسط مأموران انتظامی انجام می گیرد. 

گودرزی تصریح كرد: امروزه پلیس از مرز سنتی گذر كرده است و به سمت جامعه محور بودن حركت می كند. 

وی با اشاره به افزایش حرفه ای گرایی و دانش بنیانی پلیس، افزود: كشف 91 درصدی جرائم فضای مجازی و 67 و 5 دهم درصدی جرائم به صورت علمی در سطح استان نشان دهنده این موضوع است. 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار