حمله شبانه نیروهای امنیتی هند به منازل کشمیری‌ها

نیروهای امنیتی هند در جستجوی جوانان معترض در هجومی شبانه به خانه‌های مردم کشمیر وارد شدند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «ایندیا تودی»، ساکنان کشمیر اظهار کردند نیروهای پلیس نیمه شب با لباس مردم عادی به خانه های شهروندان وارد شدند و با کسانی که مقاومت می کردند، به شدت برخورد کردند. به گفته آنها، حمله شبانه پلیس و نیروهای امنیتی هند منجر به فرار و مخفی شدن بسیاری از جوانان کشمیری شد.

منطقه مورد مناقشه کشمیر روزهای ناآرامی را سپری می کند؛ اما حمله شبانه نیروهای امنیتی هند برای دستگیری جوانان مخالف، ترس و وحشت زیادی را در سراسر این منطقه ایجاد کرده است. پلیس و نیروهای امنیتی هند با هجوم ناگهانی به خانه های مردم، به دنبال دستگیری جوانانی بودند که در تجمع ها و اعتراضات حضور فعال داشتند.

رئیس یکی از گروه های مخالف در کشمیر هجوم شبانه پلیس و نیروهای امنیتی هند به خانه های مردم را امری غیرقانونی و غیرقابل قبول خواند. بیشتر جوانان دستگیر شده از منطقه جنوب کشمیر هستند.

با اعمال محدودیت برگزاری تجمع و راهپیمایی در مناطق ناآرام جنوب کشمیر، در یک هفته گذشته هیچ گزارشی درخصوص بروز خشونت و ناآرامی مشاهده نشده است. با این وجود، فروشگاه ها و مغازه های کشمیر برای هشتاد و چهارمین روز متوالی همچنان بسته است.

ناآرامی ها در این منطقه پس از کشته شدن برهان وانی، رئیس حزب مجاهدین کشمیر، به دست نیروهای امنیتی هند در 8 ژوئیه (18 تیر) شدت گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار