آبادان ؛

تامین امنیت عزاداران حسینی در رامهرمز

امنیت عزاداران حسینی را تأمین خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سفید پوست فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در ایام عزاداری دهه محرم امنیت عزاداران حسینی را تأمین خواهیم کرد.

حجت سفیدپوست ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: اهداف ما در هفته ناجا ارائه فعالیت‌های نیروی انتظامی است و یکی از آن‌ها ترویج فرهنگ ایثار و وحدت بین مردم و پلیس است.

وی گفت: امسال با سرافرازی بیشتر، فعالیت‌های مستمر خود را دنبال کرده و همراه بااقتدار و ترحم برای آرامش و امنیت مردم تلاش می‌کنیم.

فرمانده انتظامی رامهرمز افزود: رسیدگی به مطالبات مردمی اولویت کاری ماست و سعی خواهیم کرد اخلاق‌مداری و مردم‌داری را محور کار خود قرار دهیم.

وی با توجه به تقارن هفته ناجا با ماه محرم گفت: امیدواریم که از برکات این ماه بهره‌مند شویم و سربازان راستین نهضت امام حسین(ع) باشیم.

سفیدپوست افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام اسلامی بخصوص تکفیری‌ها از ما ضربه خورده‌اند، هیئت‌ها باید هوشیاری خود را در این ایام بالا ببرند و خودروها و افراد مشکوک را رصد کنند.

فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: تیم‌های عملیاتی ما در ماه محرم در آمادگی کامل به سر می‌برند و امنیت عزاداران حسینی را به‌طور کامل تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.