جزییات درگیری خونین در کیانهشر/ قتل برای دفاع از خواهرزاده! +تصاویر

عامل درگیری مرگبار کیانشهر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 23:30 پنجم شهریورماه، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در خیابان شهید همتی ( گردآفرین ) به کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد . 

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 25 ساله بنام "عادل . س" بر اثر شدت ضربه ی ناشی از اصابت جسم تیز به ناحیه گردن و خونریزی شدید ناشی از آن فوت نموده است . 

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

جزییات درگیری خونین در کیانهشر/ قتل برای دفاع از خواهرزاده! +تصاویر

تحقیقات میدانی : 
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل جنایت و انجام تحقیقات میدانی ، ضمن شناسایی تعدادی از افراد مشارکت کننده در نزاع و درگیری و دستگیری آنان ( برابر دستور مقام قضایی ) اطلاع پیدا کردند که مقتول پیش از درگیری منجر به مرگش با جوانی بنام "میلاد" درگیری داشته که پس از پایان درگیری اولیه ، یکی از بستگان نزدیک میلاد ( دایی میلاد ) بنام "مهدی . الف" ( 22 ساله ) با اطلاع از موضوع و در حمایت از خواهرزاده اش به محل جنایت مراجعه ، مجددا با مقتول درگیر و او را مورد اصابت ضربه چاقو قرار داده و پس از آن از محل متواری شدده است . 

شاهدان در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند : " شخصی بنام میلاد ( خواهرزاده متهم ) در داخل پارک پرستو واقع در بلوار امام رضا بهمراه دوستانش مشغول کشیدن قلیان بود که در آنجا به علت چشم تو چشم شدن ، با مقتول (عادل) درگیر می شود ؛ در ادامه ، میلاد طی تماس تلفنی با دایی خود ( مهدی . الف ) موضوع را به او اطلاع می دهد که پس از دقایقی مهدی بهمراه چند تن دیگر از بستگان و دوستانش ، خودش را به محل پارک رسانده و در آنجا با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی می نماید ؛ در همین زمان ، مقتول با آنها درگیر شده که یکی از همراهان مهدی اقدام به زدن اسپری اشک آور به صورتش کرده و همین موضوع باعث افتادن وی بر روی زمین می شود ؛ میلاد نیز از همین فرصت استفاده کرده و با چاقوی همراه خود ضربه ای به سمت مقتول پرتاب می کند که چاقو به ناحیه گردن مقتول برخورد کرده و باعث مرگ او می شود و خودش نیز بلافاصله از محل متواری می شود " . 

جزییات درگیری خونین در کیانهشر/ قتل برای دفاع از خواهرزاده! +تصاویر

دستگیری متهم : 
در شرایطی که خانواده متهم پرونده مدعی بی اطلاعی از وی بودند ، اما کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و جمع آوری دلایل و قرائن مستند اطلاع پیدا می نمایند که خانواده متهم اقدام به متواری نمودن وی کرده اند ؛ لذا با توجه به دلایل موجود و برابر دستور مقام قضایی ، پدر و برادر متهم اصلی پرونده نیز به اتهام تلاش در متواری نمودن متهم دستگیر و جهت ادامه ی تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند . 

در ادامه رسیدگی به پرونده و با تلاش کارآگاهان ، مخفیگاه متهم در یک گاراژ متروکه در جنوب تهران ، شناسایی و  تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار می گیرد ؛ سرانجام با اطمینان از حضور متهم در داخل مخفیگاهش و در یک عملیات غافلگیرانه و قبل از هرگونه اقدام متهم جهت متواری شدن از محل ، کارآگاهان اداره دهم "مهدی . الف" را در مورخه 11/07/1395 دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند . 

جزییات درگیری خونین در کیانهشر/ قتل برای دفاع از خواهرزاده! +تصاویر

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
روحت شاد عزیزم??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا بیامورزتش حیف از جوانیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعدام شد بنده خدا. بعد از هشت سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
فقط اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سلام
درست که درقرآن ازبخشش یادشده ولی همش بخشش باعث میشه برخی ازمردم سوء استفاده کنن بایدطرف راقصاص کنن تادیگران سراغ دعوانروند
آخرین اخبار