بیرجند؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

سازمان بسیج سازندگی یک آموزشگاه است

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی گفت: سازمان بسیج سازندگی یک آموزشگاه برای پرورش فکر و اندیشه ی نسل جدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با کارکنان سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ترکش های نظام سرمایه داری و پول پرستی به جامعه ی ما نیز آسیب زده است و این باعث می شود نسل جدید ما در خانواده هایی رشد یابند که به مادیات اهمیت داده می شود و این باعث آسیب دیدگی نسل آینده کشور است.

آیت االله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه بسیج سازندگی راه جدید برای نسل آینده است تا ارزش های الهی و انسانی را فراگیرند،افزود: امروز فکر و اندیشه ی فرزندان این آب و خاک در حصار دشمن است و جهاد برای حفاظت از آرمان ها و اندیشه ها یک هنر است.

رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه اولویت اول بسیج سازندگی به کارگیری جوانان در عرصه ی سازندگی است،گفت: در سال جاری 360 گروه جهادی از استان و 15 تا 20 گروه جهادی از دیگر استان ها در مناطق محروم خراسان جنوبی فعالیت کردند.

زهرایی با بیان اینکه سالانه 100 تا600 پروژه ی کوچک و عام المنفعه در مناطق محروم انجام می شود،افزود: در سال 94 نیز 100 پروژه با هزینه ی 3 میلیارد تومان شروع شده که در حال اتمام است.

وی اظهار کرد:400 روستا آبرسانی سیار شده است که نزدیک به 80 هزار نفر از نعمت آب برخوردار شده اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه از چهار سال گذشته قرارگاه جهاد اقتصادی در خراسان جنوبی با هدف تولید ملی و جهاد اقتصادی، تشکیل شده است،گفت:این قرارگاه از ظرفیت های بسیج برای راه اندازی کارگاه های کوچک صنایع دستی و سایر اقدامات اقتصادی در مناطق محروم استفاده می کند.

زهرایی با بیان اینکه 3 هزار کارگاه تولیدی در خراسان جنوبی با هزینه ی 27 میلیارد تومان تشکیل شده است،افزود: 6 هزار نفر به صورت عمومی و 4 هزار نفر به صورت تخصصی آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.