بندرعباس؛

نام نویسی بیش از 26 هزار خانوار هرمزگانی در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن

از ابتدای اجرای مرحله نخست طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در هرمزگان تا کنون 26 هزار و 262 خانوار نام نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، رییس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان در چهارمین جلسه ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گفت : مرحله نخست این طرح از سوم مهر آغاز شده است و تا 24 مهر ادامه دارد.
صالح دریانورد افزود : با این شمار نام نویسی ، هرمزگان در جایگاه نهم کشور در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن قرار گرفته است .
وی گفت : شهرستانهای ابوموسی ، بستک و سیریک از نظر نسبت ثبت نام شدگان به جمعیت مقیم در رتبه های نخست تا سوم قرار دارند.
وی افزود : در مناطق روستایی خانه های بهداشت ، مراکز بهداشتی و درمانی ، دهیاری ها ، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، مراکز خدمات جهادکشاورزی و مدارس آماده نام نویسی از مردم به صورت رایگان هستند.
رییس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان افزود : در شهر بندرعباس هم مرکز آموزش و پژوهش و توسعه آینده نگری واقع در میدان صیادان و مدارس نام نویسی از شهروندان را انجام می دهند.
دریانورد گفت : شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی دبلیو دبلیو دبلیو / دات / سرشماری 95 / دات / آی آر در این طرح شرکت و کدرهگیری دریافت کنند.
وی گفت : مرحله دوم این طرح که مراجعه ماموران به درخانه هاست از 25 مهر تا 25 آبان است .
رییس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان از تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی استان خواست تا تمام امکانات خود را در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن قرار دهند .
انتهای پیام/ع
 

برچسب ها: نفوس ، مسکن ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.