اهواز؛

افزایش جوایز سرشماری

برای تشویق مردم به ثبت‌نام اینترنتی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن، ده‌ جایزه دیگر نیز پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرماندار شهرستان شوش گفت: علاوه بر جوایز کشوری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن، برای تشویق مردم به ثبت‌نام، ده‌ جایزه دیگر نیز پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان شوش ، اظهار کرد: آمارگیری باید دقیق و کارشناسی شده انجام شود تا در حوزه برنامه‌ریزی کشور ارائه شود.

رضا نجاتی با بیان اینکه اگر سرشماری در حوزه آموزش و پرورش دقیق انجام شود، می‌تواند نقش خوبی را در این زمینه ایفا کند، افزود: 71 درصد خوزستان دارای اینترنت بوده و شهرستان شوش در پوشش اینترنت رتبه دوم را در سطح استان دارد.

وی ادامه داد: 7 درصد خوزستانی‌ها در مرحله اول سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که شهرستان شوش چند صدم درصد عقب است و رتبه پنجم در تعداد ثبت‌نام را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شوش یادآور شد: ده‌ جایزه علاوه بر جوایز کشوری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای تشویق مردم به ثبت‌نام، پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به تقدیر از مدیران برتر سرشماری توسط استاندار و اختصاص سرانه به مدارس و آموزش و پرورش اشاره کرد.

نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود به کم‌کاری دهیاران شهرستان شوش در پروژه مهر اشاره کرد و گفت: 95 درصد مدیران مدارس شوش اعتراض خود را نسبت به همکاری نکردن دهیاران در پروژه مهر به فرماندار رساندند.

وی با اشاره به اینکه به دستور استاندار همه دهیاران شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداران ملزم به همکاری با مدارس در پروژه مهر هستند تصریح کرد: همه دهیاران برای تعمیر و کمک به مدارس باید همکاری و مشارکت داشته باشند.

فرماندار شوش در پایان و در خطاب به دهیاران گفت: با که در این زمینه به مدارس کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.