لرستان؛

مشارکت 330هزار دانش آموز لرستانی در مراسم شور عاطفه

در اولین روز از ایام محرم الحرام 330هزار دانش آموز لرستانی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمندو با شعار(( مهر در انتظار همدلی )) شور عاطفه را برپا کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان گفت : شور عاطفه ها ، شوری است که از یکرنگی و صفای دل های مهربان برپا شده است .

دکترگودرز کریمی فر با اشاره به اجرای مراسم شور عاطفه ها در 4هزار و207آموزشگاه افزود : در اولین روز از ایام محرم الحرام 330هزار دانش آموز لرستانی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمندو با شعار(( مهر در انتظار همدلی )) در این مراسم شرکت کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هم به وجود 16هزار دانش آموز مستمند و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت : نزدیک به 7هزار از این دانش آموزان یتیم بوده و از نعمت وجود پدر محروم هستند .

محمدی فارسانی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را از جمله اهداف برگزاری شور عاطفه ها برشمردو افزود : چشمان دانش آموزان نیازمند منتظر ماست تا آنان را در شادی خود شریک کنیم . وی به راه اندازی سامانه الکترونیکی تلفن همراه با کد #۱*۸۸۷۷* اشاره کرد و گفت : از طریق این سامانه می توان کمک های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.