هیلاری کلینتون: دونالد ترامپ هیچ کمکی به آمریکا نکرده است

هیلاری کلینتون در آخرین سخنرانی خود اظهار کرد ترامپ احتمالا هیچ مالیاتی به دولت آمریکا پرداخت نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان؛ هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، روز دوشنبه با اشاره به دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، و گزارشی که در نیویورک تایمز مبنی بر احتمال پرداخت نشدن مالیات از سوی ترامپ منتشر شد، گفت: "او هیچ کاری برای کشور ما انجام نداده است."

نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا افزود: "ترامپ مدعی شده نظامی را اصلاح می کند؛ اما خود وی از آن برای پرداخت نکردن مالیات استفاده کرده است. در حالی که میلیون ها خانواده آمریکایی، همانند خانواده من و شما، سخت در حال کار کردن بودیم و سهممان را به دولت پرداخت می کردیم، ترامپ هیچ کمکی به کشور نکرده است. ترامپ در حالی که از آمریکا استفاده می کرده، هیچ سودی برای این کشور به همراه نداشته است."

کلینتون در ادامه گفت: "ترامپ بعد از این که به دلیل اشتباهات خود سرمایه اش را از دست داد و ضرر بسیاری نسیبش شد، هیچ اقدامی برای محافظت از کارمندانش انجام نداد و تمام آن ها را اخراج کرد. این در حالیست که خودش به روند زندگی میلیاردی اش بازگشت."

کلینتون همچنین ترامپ را به دلیل ضررهای مالی بسیارش در دهه 90 میلادی مورد تمسخر قرار داد و گفت این اشتباهات، ادعاهای ترامپ را که او تاجری موفق است نقض می کند.

نیویورک تایمز در بررسی اطلاعات مالیاتی 1995 ترامپ، به این موضوع دست یافت که او 916 میلیون دلار ضرر مالی در این سال گزارش داده است. وی با استفاده از این موضوع می تواند به صورت قانونی تا 18 سال هیچ مالیاتی پرداخت نکند.

انتشار این خبر می تواند کمک شایانی به کمپین انتخاباتی کلینتون محسوب شود. کلینتون در روزهای اخیر بارها به موضوع عدم انتشار اطلاعات مالیاتی از سوی ترامپ اشاره کرده و گفته ترامپ موضوعی را مخفی کرده است.

کلینتون در این باره افزود: "ترامپ احتمالا هیچ مالیاتی به دولت فدرال پرداخت نکرده است."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار