هافینگتون پست: دونالد ترامپ کودکان را به زورگویی تشویق می کند

بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته، ترامپ اثرات منفی بسیاری بر دانش آموزان آمریکایی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت هافینگتن پست؛ اتحادیه معلمان آمریکا در آخرین گزارش خود اعلام کرد دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا، با سیاست ها و صحبت های خود، کودکان را به زورگویی ترقیب می کند. این موسسه افزود سیاست های ضد مهاجران ترامپ به تقویت روحیه زورگویی در کودکان منجر شده است.

لیلی گارسیا، یکی از معلمان سابق آمریکایی و رئیس فعلی انجمن ملی آموزش و پرورش، در مصاحبه ای در این باره اظهار کرد: "در سال های گذشته من دانش آموزانم را تشویق می کردم تا به تماشای مناظره های ریاست جمهوری بپردازند و سپس از والدینشان در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری سوال کنند؛ اما اکنون علاقه ای ندارم تا آن ها را به تماشای این مناظره های پر از نفرت تشویق کنم."

انجمن ملی آموزش و پرورش بزرگ ترین اتحادیه کاری در آمریکا است و بیش از 3 میلیون مربی و معلم در آن عضو هستند. این اتحادیه حمایت خود را از کلینتون اعلام کرده و در نظر دارد به نفع این نامزد انتخاباتی به تبلیغات بپردازد.

گارسیا در ادامه افزود: "کودکانی هستند که فکر می کنند اجازه دارند تا حرف های ترامپ را تکرار کنند و رفتار وی را سرمشق قرار دهند."

کمپین انتخاباتی کلینتون و حامیان وی این تاثیر گزاری نامزد جمهوری خواه را "اثر ترامپ" نامیده اند. در حالی که این تاثیر گذاری به صورت علمی ثابت نشده است، نشانه هایی از آن در بخش های مختلف وجود دارد. 

در یکی از موارد مورد مثال، دانش آموزان یک مدرسه در هنگام مسابقه بسکتبال با مدرسه ای دیگر، که اکثر دانش آموزان آن لاتین تبار هستند، فریاد می زدند: "یک دیوار بسازید." 

بر اساس نظرسنجی آنلاینی که از معلمان صورت گرفته است، دانش آموزان سفید پوست پس از آغاز روند انتخاباتی آمریکا سطح برخورد با دانش آموزان مهاجر را افزایش داده اند و آن ها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار