خواستگار قلابی به دام افتاد

وب‌سایت پلیس فتا نسبت به انعکاس فعالیت‌های این پلیس در فضای مجازی و همچنین تولید و انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین وضعیت جرایم این فضا و آموزش راه‌های پیشگیری از آن فعالیت می‌نماید.

اخاذی شگرد خواستگاری از طریق بی‌تالک
به  گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات در فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:همچنین این وب‌‌سایت پل ارتباطی کاربران فضای مجازی و پلیس فتا بوده و هم‌وطنان می‌توانند درخواست همکاری، مشاوره و گزارش‌های خود را از این طریق به پلیس فتا ارسال نمایند. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضاء باند کلاهبردار اینترنتی که با شگرد خواستگاری از طریق بی‌تالک زنان و دختران را اغفال و از آنان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ ‌یوسف ملک‌زاده‌ گفت: یکی از شهروندان به ماموران انتظامی بخش زرقان مراجعه و مدعی شد، شخصی ناشناس از طریق فضای مجازی به مبلغ 240 میلیون ریال از دخترش کلاه‌برداری کرده است.

وی با بیان این‌که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند از طریق بی‌تالک زنان و دختران را اغفال و از آنان اخاذی می‌کنند، اظهار‌کرد: دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران قرار گرفت و با تلاش ماموران دو نفر از آن‌ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به جرم خود مبنی بر اغفال و کلاهبرداری از شهروندان از طریق شبکه اجتماعی بی‌تالک با نام مستعار و جعلی اقرار کردند.

سرهنگ ملک‌زاده تصریح کرد: سردسته این باند که به صورت کاملا حرفه‌ای فعالیت داشت، دو متهم دستگیر شده را پدر و خواهر خود در اغفال‌گری معرفی نمود که از زنان و دختران جهت جلب اعتماد آنان، خواستگاری می‌کردند، که این دو نیز در شهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در پایان گفت: سرکرده این باند با اقرار به جرم خود به همراه دیگر متهمان این پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
برچسب ها: بی تاک ، فتا ، پلیس ، اخاذی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار