شیراز؛

حضور 208 نفری شهروندان در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس

در چهارمین روز هفته ناجا فرمانده انتظامی استان فارس و دیگر معاونین با حضور در دفتر نظارت همگانی پلیس استان با شهروندان دیدار و به درخواست های انتظامی آنان رسیدگی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی استان فارس شامگاه دوشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران حضور یافت واظهار داشت: آمار ها نشان می دهد روزانه  بیش از سه هزار تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 برقرار می شود که این تعداد تماس ها بیانگر اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.
سردار احمد علی گودرزی با اعلام اینکه از دیگر اهداف تشکیل مرکز نظارت همگانی پلیس فراهم ساختن بستر تصمیم سازی برای فرماندهان و مدیران انتظامی و کاهش میزان جرائم و تخلفات کارکنان انتظامی استان است، افزود: هدف از راه اندازی مرکز فوریتی، رسیدگی به شکایات مردمی در کلانتری‌ها و همچنین تخلفاتی را که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده،‌ آن‌ها را به سامانه ۱۹۷ گزارش کنند.
وی با اشاره به کاهش 53 درصدی جرائم کارکنان انتظامی فارس، اظهار كرد: اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) در 135 کلانتری و پاسگاه انتظامی استان تا حد قابل قبولی به بالا رفتن آستانه تحمل کارکنان کمک کرده است.
فرمانده انتظامی استان فارس افزایش سطح کیفی آموزش ها و مشارکت همگانی را زمینه ساز ایجاد امنیت در جامعه دانست.
سردار گودرزی با بیان اینکه استان فارس دومین استان امن کشور است، گفت: جرائم استان فارس در مقایسه با ۶ ماه سال گذشته، ۱۸ درصد کاهش یافته است که امیدواریم تا پایان امسال این آمار افزایش یابد.
وی از مردم  استان فارس درخواست كرد: هرگونه انتقاد، پیشنهاد، درخواست و گزارش تقدیر یا شکایت خود از عملکرد کارکنان پلیس استان را از طریق شماره تلفن 197، و یا بطور حضوری  با مراجعه  به دفتر نظارت همگانی در شهرستان های استان فارس مشکلات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن به موضوعات آنان رسیدگی شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار