شیراز؛

انقلاب اسلامی برای برپایی عدالت است

امام جمعه موقت شیراز گفت: انقلاب اسلامی که ثمره و استمرار نهضت حسینی است برای برپایی عدالت شکل گرفت و باید هرکجا بی عدالتی دید مقابلش بایستد.

انقلاب اسلامی برای برپایی عدالت است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی با بیان اینکه منکر بزرگ امروز آمریکا است که در تمام جنایت ها در منطقه نقش دارد افزود: آن ها که سازش با آمریکا را سر می دهند اگر دشمن را بشناسند می دانند که امکان مذاکره و سازش با این منکر وجود ندارد.
خطیب جمعه شیراز غارتگران بیت المال و اموال عمومی مردم را از مظاهر بی عدالتی دانست و افزود: اکثر مدیران و کارمندان ما شریف اند ولی عده اندکی که به حقوق خود قانع نیستند و حقوق های نجومی برای خود در نظر گرفته اند آبروی همه مدیران را برده اند و به عنوان مظاهر بی عدالتی باید با آنان به صورت جدی برخورد شود.
وی گفت: چگونه این دزدان ذخایر مملکت اند، ملت پیگیر موضوع فسادهای مالی و فیش های حقوقی نجومی هستند و ائمه جمعه کشور هم در کنار مردم در خط مقدم مطالبه و مقابله با این افراد است.
اردکانی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: عزاداران و صاحبان مجالس عزا باید برای حفظ حرمت و حریم حضرت اباعبدالله علیه السلام تلاش و مداحان و ذاکران اهل بیت هم با دقت در محتوای شعر های مداحی، شان امام حسین علیه السلام را رعایت کنند.
امام جمعه موقت شیراز با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بخشی از امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خدمات نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: این نیرو تاکنون 943 شهید، 1442 جانباز و 234 آزاده تنها در استان فارس تقدیم اقتدار و امنیت کشور کرده اند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار