برنامه های هفته ناجا در جهرم تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا، گفت: امسال شعار هفته ناجا با عنوان همه با هم برای امنیت و آرامش نامگذاری شده است.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی برای تعامل بیشتر با مردم و مسئولان در جهت ارتقای امنیت پایدار در جامعه است، افزود: برنامه های هفته ناجا با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش از روز جمعه  نهم مهرماه با شرکت در نماز جمعه و سخنرانی قبل خطبه ها آغاز می شود.
وی انجام خدمات مضاعف و حضور کارشناسان نظامی و تخصصی در مدارس و دانشگاه ها، آگاه سازی در مساجد، برگزاری جلسات مشارکتی عمومی، اطلاع رسانی خبری به شهروندان را نیز از دیگر برنامه های ناجا در این هفته عنوان کرد و اظهارداشت: تجلیل از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جانبازان نیز از برنامه های اصلی ناجا است.
وی ادامه داد: صبحگاه مشترک نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور نیرو های نظامی و انتظامی و مسولین شهرستان در روز شنبه دهم مهرماه اجرا می شود.
رییس پلیس جهرم گفت: ویزیت رایگان و انجام تست علایم حیاتی شهروندان در روز جمعه قبل از نماز جمعه این هفته، حضور دانش آموزان در اماکن پلیس و آشنایی با اقدامات پلیس 110 از دیگر برنامه های است.
سرهنگ انصاری بیان داشت: دیدار با امام جمعه محترم، تقدیر از کارکنان ساعی و وظیفه، کوهپیمایی کارکنان، اهدای خون کارکنان نیروی انتظامی، برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر، مراسم غبار روبی قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و قرائت پیام مهر در مدارس از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان جهرم است.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه برنامه های هفته ناجا همزمان با سراسر کشور، 9 تا  15 مهرماه انجام می شود، تصریح کرد: ترخیص خودرو ها و موتورسیکلت های توقیفی که دارای جرایم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند، نیز از برنامه هایی است که در هفته ناجا صورت می گیرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.