به مناسبت هفته ناجا پیاده‌روی دو هزار و 700 نفری شهروندان شیرازی با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش در بولوار شهید چمران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از مهم ‌ترین راه ‌های پیشبرد اهداف نیروی انتظامی تعامل همه‌ جانبه با مسئولان و مردم است و در این راستا همه اقشار جامعه باید برای  شعار امسال همه با هم برای امنیت و آرامش تلاش کنند.
گودرزی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی را حمایت و پشتیبانی مردم دانست و افزود: بی‌شک امنیت پایدار تنها با مشارکت و همکاری مردم محقق م ی‌شود و  اجرا و احترام به قانون مهمترین بستر برای رشد امنیت در جامعه است.
وی ادامه داد: بر اساس آمار های ارائه شده از سوی مراکز دانشگاهی کشور استان فارس در بحث امنیت در جایگاه نخست کشوری قرار دارد که گواه این مهم کاهش  انواع جرائم خشن در استان است.
رئیس پلیس استان فارس  با تاکید بر اینکه تمام اقدامات انجام شده از سوی پلیس در راستای ارتقاء و حفظ امنیت شهروندان بوده است، تصریح کرد: مجموعه مقتدر نیروی انتظامی استان فارس از هم استانی ‌هایی که به واسطه اجرای ماموریت ‌های پلیس در هر نقطه ‌ای از استان فارس، دچار مشکل یا خسارات جانی و مالی شده‌اند پوزش می‌ طلبد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.