شیراز؛

ارتقاء آموزش با توجه به وجود فناوریهای نوین ضروری است

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: بروز فناوریهای نوین در جامعه ضرورت ارتقاء آموزش را بیش از پیش نشان می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس در جلسه جمع بندی نتایج نهایی نظارت تخصصی شهرستان جهرم، بیان كرد: ارائه آموزش در سطوح مختلف علت تشكیل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش بوده است و اقدامات پلیس روز به روز به سمت سیستم های الكترونیكی پیش می رود.
وی ادامه داد: بر همین اساس توجه به اصل آموزش در بین كاركنان نیروی انتظامی بسیار مهم و اساسی است و باید به صورت جدی دنبال شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تأكید بر اینكه تأمین امنیت وظیفه نیروی انتظامی است، گفت: با این حال باید در این مسیر از ظرفیت های موجود در جامعه استفاده كرد.
سردار گودرزی به اولویت های پلیس در امسال اشاره ای كرد و گفت: همه مأموریت های ما باید در راستای اولویت های مأموریتی انجام گیرد.
وی با اشاره به كاهش 66 درصدی جرائم كاركنان نیروی انتظامی شهرستان جهرم، گفت: با اقدامات بسیار مناسب پلیس و تلاش های دستگاه های نظارتی، روز به روز شاهد كاهش جرائم كاركنان هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس مردم را بهترین سرمایه پلیس دانست و افزود: باید نسبت به جلب اعتماد حداكثری مردم اقدام كرده و این موضوع را در عمل نشان دهیم.
سردار گودرزی گفت: با تلاش فرمانده انتظامی شهرستان و كاركنان تحت امر، وضعیت امنیتی در این شهرستان مطلوب است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.