شیراز؛

ديدار مسئولان انتظامی استان فارس با مردم در دفتر نظارت همكانی

مسئولان انتظامی استان فارس در طول هفته ناجا از روز شنبه تا 5 شنبه با حضور در دفتر نظارت همكانی پليس فارس (197) از نزديك با مردم ديدار می كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون اجتماعي فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت گراميداشت هفته ناجا مسئولان انتظامی استان فارس از روز شنبه دهم مهر ماه الی 5 شنبه 15 مهر ماه هر روز از ساعت 9 صبح الی 12 با حضور در دفتر نظارت همكانی پليس فارس از نزديك با مردم ديدار می كنند.
فريبا استواری اظهار كرد: روز شنبه 10 مهرماه رئيس پليس راهور و مدير خدمات و منابع فرماندهی انتظامی استان فارس، روز يك شنبه 11 مهرماه مديرگزينش و استخدام و معاون وظيفه عمومی پليس فارس، روز دوشنبه سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان و معاونين وی در اين دفتر با مردم ديدار می كنند.
وی ادامه داد: در روز سه شنبه نيز فرمانده انتظامی شهرستان شيراز و رئيس پليس آگاهی استان، روز چهارشنبه رئيس پليس امنيت عمومی و روز پبج شنبه نيز رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان فارس در دفتر 197 از نزديك با مردم ديدار می كند.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان كرد: در اين ديدار های مردمی كه در دفتر نظارت همگانی پليس فارس (197) واقع در خيابان شوريده شيرازی (30متري سينما سعدی) انجام می شود، شهروندان می توانند از نزديك با مسئولان انتظامی استان ديدار و درخواست خود در حوزه های انتظامی استان را مطرح کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار