کرمانشاه؛

برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در اسلام آّباد غرب

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و در راستای تقویت باورهای دینی و پاسداری و جانفشانی در راه آرمان های دینی برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب همزمان با سراسر کشور برگزار می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت :بی شک قیام آن امام همام در راستای احیای دین جد بزرگوارشان پیامبر اکرم (ص) بود که از مهم ترین این خصیصه می توان به احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود .
حمید خسروانی  افزود: بصیرت عاشورایی در غالب ویژه برنامه هایی شامل :همایش لبیک یاحسین مورخ ۹۵/۷/۱۳ ساعت ۱۰ صبح در امامزاده قاضی الکیاهمایش لبیک یاحسین مورخ ۹۵/۷/۱۳ ساعت ۴ مراسم عزاداری از مسجد جامع تا امام زاده علی اکبر ویژه برنامه همایش شیرخوارگان حسینی مورخ ۹۵/۷/۱۶ مسجد جامع ساعت ۸ صبح ،همایش احلی من العسل مورخ ۹۵/۷/۱۷ ساعت ۱۰ صبح امام زاده علی اکبر همایش رهروان زینبی مورخ ۹۵/۷/۲۳ ساعت ۹ صبح امام زاده علی اکبر و بعدازظهر ساعت ۱۵ امام زاده قاضی الکیا است.

وی گفت : انتظار می رود همشهریان بزرگوار در صورت تمایل جهت ایجاد نیت و وقف در این مورد به اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه تا مشاوره های لازم به آن ها ارائه شود.

خسروانی افزود : از همه ائمه محترم جماعت حاضر در مساجد و هیات های امنای مساجد و خادمین این اماکن مذهبی تمنا دارم ضمن رعایت شئونات اسلامی در خصوص هیات مذهبی، در هرچه باشکوه تر برگزار نمودن این برنامه اهتمام ویژه به عمل آورند .

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار