قم؛

کتاب «ثارالله» منتشر می‌شود

مدیر انتشارات دارالحدیث از انتشار کتاب ثارالله در قالب روایتی مصور از زندگی‌نامه و سیره امام حسین(ع) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


  
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام محمدتقی  با اشاره به انتشار کتاب مصور ثارالله با عنوان قیام امام حسین(ع) گفت: این کتاب در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود و مسیر خروج کاروان امام حسین(ع) از مدینه و بازگشت آن را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد:‌ این کتاب با استفاده از نرم‌افزار ثارالله تولید شده و از دانشنامه امام حسین(ع) استخراج شده است.

مدیر انتشارات دارالحدیث با اشاره به ویژگی‌های کتاب ثارالله ادامه داد: این کتاب با مطالب مختصر و تصاویر فراوان به قیام اباعبدالله الحسین(ع) می‌پردازد، بنابراین علاوه بر مستند بودن مطالب این کتاب جذابیت را برای نوجوانان و جوانان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه این کتاب از سوی معاونت فرهنگی هنری دارالحدیث و موسسه فرهنگی آسمانه تولید شده است، تصریح کرد: بدون تردید انتشار این کتاب با استقبال جوانان مواجه می‌شود، این کتاب علاوه بر تصاویر مطالب مختصر و متقن را به مخاطب عرضه می‌کند که سبب تثبیت در ذهن آنها می‌‌شود.

مدیر انتشارات دارالحدیث با اشاره به نرم‌افزار ثارالله به عنوان اثر دیگر دارالحدیث گفت: در این نرم‌افزار 120 رویداد از زندگانی امام حسین(ع) تصویرسازی و اطلس عاشورا نشان داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار از بخش‌های پنجمین خورشید، مسیر سرخ، روز واقعه، از کربلا تا مدینه، زندگی به سبک حسین، حکمت‌های حسینی، عبرت‌هایی حسینی، گنجینه و باز این چه شورش است، تشکیل شده است.


برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب ، جدید ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار