قم؛

انتشار کتاب ره توشه ویژه محرم 95

مومنی رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کتاب ره توشه راهیان نور ویژه محرم سال 1395 بر روی پرتال دفترتبلیغات اسلامی انتشار یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛کتاب ره توشه در سه قالب کتاب، نرم افزار اندرویدی و فایل pdf آماده شده است.

رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی بیان کرد:کتاب ره توشه به تیتراژ 14 هزار جلد آماده شده است که 10هزار جلد آن در میان مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی، هنگام دریافت حکم اعزام توزیع خواهد شد و 4 هزار جلد آن به دیگر نهادهای اعزام کننده مبلغ ارسال می‌شود.

در این ره توشه که ویژه محرم امسال آماده شده است 12 منبر و جلسه سخنرانی، 12 روضه مستقل، به همراه احکام محرم و عزاداری و همچنین خاطرات و تجربیات تبلیغی برای مهارت افزایی مبلغان گنجانده شده است.

وی افزود: محتوای موجود در کتاب به صورت دقیق و کارشناسی شده از منابع معتبر تهیه شده است تا بتواند جوابگوی نیازهای عموم مردم در مناطق مختلف کشور باشد.

در پایان خاطرنشان کرد: مبلغان می‌توانند انتقادها و پیشنهادهای خود را در مورد این کتاب به صورت حضوری یا مجازی با مراجعه به پایگاه اینترنتی بلاغ به ما انتقال دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار