قم؛

آغاز ثبت‌نام مبلغان اعزامی دهه پایانی صفر از 22 آبان‌ماه

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت‌نام مبلغان اعزامی دهه پایانی صفر از 22 آبا‌ن‌ماه امسال در سامانه سمتا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت‌الاسلام یحیی کمال،
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغان دهه پایانی صفر از 29 آبان تا 11 آذر امسال خبر داد و افزود: این اعزام‌ها در قالب گروه‌های تبلیغی، نخبگان تبلیغی و خواهران طلبه انجام می‌شود.
وی درادامه گفت: ثبت‌نام مبلغان در سامانه سمتا از ساعت هشت روز شنبه 22 آبان امسال آغاز می‌شود و تا 29 آبان امسال ادامه دارد.

 حجت‌الاسلام یحیی کمال خاطرنشان کرد: مبلغین به منظور تبیین آموزه‌های دینی، فرهنگ اهل بیت(ع) و ارتقای سطح باورهای دینی مردم مبلغان توانمند به اقصی نقاط کشور اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: مبلغان در این فرصت به انجام وظایف اصلی خود در قالب تبیین احکام و معارف اسلامی و مقابله با شبهاتی که جوانان را تهدید می‌کند، می‌پردازند و بحث شعار سال در قالب اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را تبیین می‌کنند.

کمال خاطرنشان کرد: مباحثی در زمینه اهمیت کار و شغل در جامعه، خرید کالای داخلی و پرهیز از خرید کالاهای خارجی و اهمیت آن در جامعه و مقابله و مبارزه با قاچاق کالا مرتبط با موضوع سال تبیین می‌شود و مبلغان در این عرصه با تمام توان حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای اعزام مبلغان وجود ندارد، گفت: در این اعزام تبلیغ تخصصی پیگیری می‌شود تا مبلغان توانمندتر و متخصص اعزام شوند. اولویت اعزام با مبلغانی است که دارای مدرک تخصصی هستند و سابقه تبلیغی مؤثر دارند و همچنین دارای رتبه تبلیغی بالا در دفتر تبلیغات هستند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به عضویت دفتر تبلیغات اسلامی در ستاد اربعین گفت: 2 هزار و 200 نفر در ستاد اربعین ثبت‌نام کردند  که از این تعداد بیش از هزار و 600 نفر از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار