رمانشاه؛

اگر در نبود پلیس قوانین را رعایت کنیم، امنیت برقرار خواهد شد

فرماندار کرمانشاه گفت: اگر در نبود پلیس بتوانیم قوانین و مقررات را رعایت کنیم، آنوقت امنیت و عدالت در جامعه برقرار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، "فضل اله رنجبر" در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار داشت: اگر امنیت نباشد، عدالت هم برقرار نمی شود چراکه امنیت مهمترین رکن برای درست زندگی کردن و فردایی بهتر داشتن است.

وی افزود: نیروی انتظامی در روستاها، شهرها و مرزها خدمت می کنند تا مردم در آرامش و اسایش باشند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بالای تلفات انسانی در حوادث رانندگی، خاطرنشان ساخت: همه باید از خود بپرسیم که برای نداشتن کشته و معلول در سوانح رانندگی چه کاری از ما ساخته است.

رنجبر تصریح کرد: در دنیای جدید نمی توان برای هر کوچه و خیابان و هر منزل یک پلیس گذاشت، بلکه باید روی ذهن و فکر افراد کار شود و از نگاه سخت افزاری به سمت نگاه نرم افزاری رفت.

وی ادامه داد: اگر در نبود پلیس بتوانیم قوانین و مقررات را رعایت کنیم، آنوقت امنیت و عدالت در جامعه برقرار خواهد شد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه همیاران پلیس باید به عنوان سفیران امنیت فعالیت داشته باشند، خاطرنشان ساخت: بر همین مبنا راهکار اصلی حضور و مشارکت دانش آموزان در کنار پلیس است.

رنجبر با اعلام آمادگی برای عضویت همه دانش آموزان کرمانشاه در طرح همیاران پلی، ابراز امیدواری کرد با رعایت مقررات رانندگی از سوی خانواده این عزیزان شاهد کاهش تصادفات فوتی باشیم.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: به ده نفر از دانش آموزان حاضر در همایش که بهترین راهکارها را برای کاهش کشته های ترافیکی ارائه دهند هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.