حیدر العبادی: به زودی پرچم عراق را در مرکز شهر موصل به اهتزاز درمی‌آوریم

نخست‌وزیر عراق تأکید کرد پیروزی بزرگ نزدیک است و نیروهای این کشور به زودی پرچم عراق را در مرکز شهر موصل به اهتزاز درمی‌آورند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در سخنانی از رادیو خطاب به ساکنان موصل گفت: ما تمامی شهرهای عراق را از چنگ داعش بیرون آوردیم و استان‌های صلاح الدین و الانبار را آزاد کردیم. پیروزی بزرگ نزدیک است و ما همین جا در موصل این پیروزی را جشن می‌گیریم و پرچم عراق را در مرکز این شهر به اهتزاز درمی‌آوریم همانطور که پرچم کشورمان را قبلا در القیاره، الشرقاط و قبل از آن در بیجی، تکریت، رمادی، فلوجه و دیگر شهرها برافراشتیم.

وی گفت: با اینکه داعش آثار باستانی و مساجد و کلیساهای نینوا را نابود کرد تا تمدنشان را از بین ببرد اما همان انسان‌هایی که ما آن‌ها را از دست داعش آزاد خواهیم کرد قادرند نینوای جدیدی را بسازند و آثار این استان را بازسازی کنند.

العبادی تأکید کرد: آماده باشید ما به شما بشارت آزادی می‌دهیم. ما عزممان را جزم کردیم که تمامی خاک عراق را از دست تروریست‌ها بیرون بیاوریم. شما امروز به رهایی از ظلم و ستم داعش نزدیک‌ترید. ما از شما می‌خواهیم با نیروهای ارتش قهرمان ما همکاری کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار